Προσευχές

[Προσευχές] [bsummary]

Αγιοι Πατερες - Διδασκαλιες

[Άγιοι Πατέρες - Διδασκαλίες] [twocolumns]

Ορθοδοξοι Προορισμοι

[Ορθόδοξοι Προορισμοί] [bleft]

Ψυχωφελη

[Ψυχωφελή] [twocolumns]

Προσευχή στον Κύριο - Ο Πέπλος του Ιερού Τάφου του Σωτήρος

Ώ Παντοδύναμε Θεέ, μου συνέφερες πάνω στο ξύλο του Σταυρού για τα αμαρτήματα μου μείνε μαζί μου. Ώ Άγιε Σταυρέ του Ιησού Χριστού έχε έλεος σε μένα. Ώ Άγιε Σταυρέ του Ιησού Χριστού λύτρωσε με από οποιοδήποτε αιχμηρό όπλο. Ώ Άγιε Σταυρέ του Ιησού Χριστού λύτρωσε με από τις θανάσιμες αμαρτίες μου.

Ώ Άγιε Σταυρέ του Ιησού Χριστού οδήγησε με στο δρόμο της λύτρωσης. Ώ Άγιε Σταυρέ του Ιησού Χριστού σώσε με από οποιοδήποτε κίνδυνο της ψυχής και του σώματος. Ώ Άγιε Σταυρέ του Ιησού Χριστού γίνε η παρηγοριά μου και δίνε μου δύναμη να αντιμετωπίζω τους κινδύνους για χάρη σου. Ώ Άγιε Σταυρέ του Ιησού Χριστού λύτρωσε με από τη φωτιά της κόλασης. Και βοήθησε με να κληρονομήσω με ευτυχία το τέλος της ζωής.

Ώ Άγιε Σταυρέ του Ιησού Χριστού δυνάμωσε την πίστη μου και βεβαίωσε με στη δύναμη του παντοδύναμου για πάντα. Ώ Κύριε το Σταυρό σου λατρεύουμε, με την γέννηση σου και με το Άγιο Αίμα σου και τον θάνατο Σου, πάνω στο Σταυρό για τις αμαρτίες μου με προστατεύεις. Ώ Ιησού επειδή μπορείς να με οδηγείς στο δρόμο του λυτρωμού κάνε με τον εκλεκτό σου.
Αμήν.

"Γίνετε μέλος και στην σελίδα μας στο Facebook, πατώντας "ΕΔΩ"