Προσευχές

[Προσευχές] [bsummary]

Αγιοι Πατερες - Διδασκαλιες

[Άγιοι Πατέρες - Διδασκαλίες] [twocolumns]

Ορθοδοξοι Προορισμοι

[Ορθόδοξοι Προορισμοί] [bleft]

Ψυχωφελη

[Ψυχωφελή] [twocolumns]

Χριστός Προσευχόμενος...

Ναί, Κύριε μην απομακρυνθής από εμέ, μη με εγκατάλειψης εις τον κίνδυνον. Σήκω επάνω. Κύριε δώσε προσοχήν εις την δικαίαν μου υπόθεσιν.

Συ, ο Θεός μου και ο Κύριός μου, έλα συνήγορος και υπερασπιστής μου εις την αντιδικίαν μου αυτήν. Κρίνε και δίκασε με, δίκασε Κύριε, συμφωνά με την δικαιοσύνην σου.

Κύριε και Θεέ μου, μη επιτρέψης να καταδικασθώ αδίκως και χαρούν έτσι μοχθηράν χαράν εις βάρος μου οι εχθροί μου.

Δίκασε και τιμώρησε, Κύριε αυτούς, οι οποίοι με αδικούν. Πολέμησε αυτούς, οι οποίοι με πολεμούν και ζητούν να με εξοντώσουν.

Άρπαξε εις το παντοδύναμον χέρι σου όπλον και ασπίδα, σήκω επάνω και έλα εις βοήθειάν μου. Βγάλε από την θήκην της, γυμνήν την ρομφαίαν και κλείσε από όλα τα σημεία τον δρόμον αυτών οι οποίοι με καταδιώκουν.

Πες εις την ψυχήν μου:
μη δειλιάζης, διότι εγώ είμαι η σωτηρία σου.

"Γίνετε μέλος και στην σελίδα μας στο Facebook, πατώντας "ΕΔΩ"